Շառլն Ազնավուրն ու ես

Շառլն Ազնավուրն ու ես

Մի անգամ ես ճանապարհին  հանդիպեցի Շառլ Ազնավուրին  և հարցրի:

-Բարև ձեզ  դուք  Շառլ Ազնավուրն եք չէ:

-Այո ես Շառլ Ազնավուրն եմ:

-Դուք Ֆրանսիաո՞ւ մ եք ապրում:

-Իհարկե :

-Խնդրում եմ կարող եք ինձ ձեր համերգին հրավիրել:

-Այո իհարկե կհրավիրեմ :

-Ես ուղակի շատ եմ ուզում ձեր երգերը լսել:

-Իսկ իմ երգերը քեզ դուր են գալիս:

-Այո շատ :

-Իսկ դուք ձեր երգերից որն եք սիրում:

-Ես սիրում եմ իմ երգերից Laaa Bohem-ը

-Ես նույնպես  սիրում  եմ այդ  երգը:

-Խնդրում եմ ինձ քո անունը կասես:

-Այո իմ անունը Արևիկ է:

-Իսկ ինչպես է ստացվել, որ քո անունը դրել են Շարլ, ես գիտեի որ քո անունը Շահնուր է:

-Ասեմ որ իմ մայրը ին պատմել է թե ինչպես է այդպես եղել, Ես երբ որ նոր էի ծնվել իմ մայրը իմ ամունը դրել էր Շահնուր , հետո երբ որ ծննդա տանն էինք Մանկաբարձուհին չեր Կարողանում այդ անունը ասել  դրա համար էլ անունս դրեցին Շառլ:

-Իսկ քո մայրը ինչ էր Աշխատում :

-Իմ մայրը դերասան էր Մենք նաև Ֆրանսիաում ունեինք Ռեստորան , բայց քանի որ հետո եղան ֆինանսական խնդիրներ այդ Ռեստորանը  փակվեց:

 

 

 

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *