Հաշվետու պատում.մայրենի

Ողջո՜ւյն , ես Արևիկ Խաչատրյանն եմ , 11 տարեկան: Ես սովորում եմ <<Մխիթար սեբաստացի կրթահամալիրի >>Հարավային դպրոցի 5.1 դասարանում: Ես 3- րդ  ուսումնական շրջանի ընթացքում  մայրենի լեզվից շատ ձեռքբերումներ եմ ունեցել: Դասարանում մենք արել ենք Գործնական քերականություն որի՝ մեջ ներառված են եղել մեր նոր թեմաները

Օրինակ՝ Բայ թեման Գործնական քերականություն, Գործնական քերականություն,  Գործնական քերականությունԳործնական քերականություն:

 

Մենք այս տարի ճանաչեցինք   Չարենցին  և այդ նպատակով Չարենցի ծննդյան օրվա արթիվ այցելեցինք Չարենցյան թափառումների և նրա արձանի մոտ՝Ճամփորդապատում:   Նաև մենք ստեղծեցինք մեր Չարենցյան բառարանը իր բանաստեղություններով՝Չարենցյան բառարան:  Մենք  ստեղծագործել ենք շատ վերնագրերով պատմություններ որոնցից մեկը սա է «Գիտե՞ք, որ գարուն է արդեն…» :    
Գրել ենք մեր դասընկերների մասին և փորձել ենք հասկանալ , թե ում մասին է ՝Իմ ընկերը:
Որպես դասարանական աշխատանք կարդացել ենք շատ ստեղծագործություններ և վերլուծել ենք այն՝Փոխեցին գլուխները: 

Մայրիկների համար ընթերցել ենք բանաստեղծություններ՝ Մայրիկիս կողքին:  
Նաև գրել ենք Զատիկն մեր ընտանիքում նախագիծը՝Զատկական սեղանի պատրաստություն: Ունեցել ենք հոգևոր ընթերցումներ և սովորել ենք շատ հատվածներ Աստվածաշնչից՝ Հատված ժամերգության ծրագրից: Մենք ամեն ուրբաթ ընթերցանություն ենք արել մեր նախընտրած գրեքերով: 3-րդ ուսումնական շրջանի ընթացքում հասցրել եմ կարդալ 2 գիրք:

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *